أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تنها نمایندگان روحانی و رئیسی برای حضور در ستاد نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند، گفت: حسین طلا از طرف آقای رئیسی و محمدرضا صادق از طرف آقای روحانی به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در حاشیه بازدید از جایگاه استقرار خبرنگاران در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات کار خودش را از ساعات اولیه آغاز کرد.

وی افزود: روز گذشته هم با حضور آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان و همچنین اعضای حقوقدان شورای نگهبان جلسه‌ای برای مرور مسائل مختلف داشتیم و همچنین تماس‌هایی هم با استان‌های مختلف داشتیم تا آمادگی آنها بررسی کنیم که خوشبختانه آمادگی لازم را داشتند و امروز هم از همان ساعات اولیه کار خود آغاز کردند.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: ناظرین شورای نگهبان هم‌اکنون سر صندوق‌های اخذ رأی حضور دارند و مشکل خاصی هم تاکنون گزارش نشده است، البته مقداری ناهماهنگی‌های اولیه بود که دوستان آنها را پیگیری کردند.

کدخدایی با بیان اینکه 2 نفر از کاندیداهای ریاست‌جمهوری نمایندگان‌شان را برای حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات معرفی کردند، گفت: آقای حسین طلا از طرف آقای سیدابراهیم رئیسی و همچنین آقای محمدرضا صادق از طرف آقای حسن روحانی به ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شدند و هم‌اکنون نیز در ستاد مرکزی مستقر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با توجه به دیپلمات بودن آقای صادق آیا منع قانونی برای حضور وی در انتخابات وجود ندارد؟ توضیح داد: نه، ایشان فقط برای ارائه گزارش به آقای روحانی در ستاد حضور دارند، کاری که ما اینجا انجام داده‌ایم کاری نیست که در قانون پیش‌بینی شده باشد، بلکه این اقدام از سال 88 یک روش ابداعی بود که برای ایجاد اطمینان و اعتماد بیشتر برای نامزدهای محترم، آن را در شورای نگهبان پیشنهاد کردیم.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری همچنین درباره زمان پایان شمارش آراء، توضیح داد: درباره زمان پایان شمارش آرا اطلاعی ندارم، اما بلافاصله بعد از پایان ساعات رأی‌گیری، شمارش آرا آغاز خواهد شد که اولویت هم ضمن توافقی که با وزارت کشور انجام دادیم، با شمارش آرای ریاست‌جمهوری است، البته در مناطقی که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در آنجا برگزار می‌شود هم شمارش آراء انجام خواهد شدژف با توجه به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری، اگر کسی اشتباهاً رأی خود را در صندوق دیگری انداخته باشد، آن آراء هم شمارش می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها