يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۸۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
در شب انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت؛
کانال تلگرامی روزنامه دولت (ایران) اقدام به انتشار بیانیه انتخاباتی جعلی به نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه کرد. در این بیانیه جعلی که کانال تلگرامی روزنامه ایران منتشر کرد، ضمن انتساب مطالب جهت دار به فرمانده سپاه قدس، شعار انتخاباتی حسن روحانی نیز گنجانده شده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، کانال تلگرامی روزنامه دولت (ایران) اقدام به انتشار بیانیه انتخاباتی جعلی به نام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه کرد.

در این بیانیه جعلی که کانال تلگرامی روزنامه ایران منتشر کرد، ضمن انتساب مطالب جهت دار به فرمانده سپاه قدس، شعار انتخاباتی حسن روحانی نیز گنجانده شده است.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفتگو با خبرنگار فارس، در این باره گفت: پیش از این سپاه پاسداران در بیانیه‌ای، مواضع این نهاد در قبال انتخابات و بویژه استفاده از نام فرماندهان، به خصوص سردار سلیمانی را اعلام کرده و اکنون نیز همان موضع برقرار است.

وی اظهار داشت: بنا بر روش همیشگی سپاه پاسداران، هرگونه موضع‌گیری‌های از این دست توسط فرماندهان در موارد مختلف، توسط روابط عمومی و یا سخنگوی سپاه اعلام شده و غیر از آن هر مطلبی فاقد ارزش است و به شدت تکذیب می شود.

به گزارش فارس، جعل بیانیه به نام سردار حاج قاسم سلیمانی که چهره محبوب و ملی کشور است از سوی روزنامه دولت آن هم در آخرین ساعات منتهی به رای گیری انتخابات ریاست جمهوری نگران کننده بوده و به نظر می رسد در جهت ایجاد انحراف و شبهه افکنی در افکار عمومی صورت گرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها