أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم نباید فریب تبلیغات کاذب را بخورند، تأکید کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که با فقر و تبعیض مبارزه می‌کند و مشکل بیکاری را از میان برمی‌دارد.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه انتخابات تبلور مردم‌سالاری اسلامی است اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات تعیین‌کننده است و انتخاب مردم در فرهنگ اقتصاد، امنیت، اوضاع اجتماعی، سیاسی و شرایط داخلی و بین‌المللی نظام اسلامی تأثیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در عین حالی که از نعمت آزادی انتخاب برخوردار هستند در برابر انتخاب خود مسؤول بوده و این آزادی توأم با مسؤولیت در انتخابات است و تشخیص و انتخاب اصلح وظیفه شرعی و اخلاقی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید بر اساس هیجانات کاذب و التهابات اجتماعی رأی داد گفت: رأی باید بر پایه عقلانیت، معنویت و با احساس مسؤولیت، امانت و تلاش برای حفظ استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، پیشرفت، عدالت، تحقق آرمان‌های امام و شهدا، رونق و بهبود زندگی و پیشبرد تولید و اشتغال باشد.

وی عنوان کرد: برخی اوقات فضای تبلیغات انتخاباتی فریبنده است و هیجانات کاذب قدرت تشخیص را از مردم می‌گیرد.

کعبی با بیان اینکه مردم نباید فریب تبلیغات کاذب را بخورند تأکید کرد: مردم باید به کسی رأی دهند که با فقر و تبعیض مبارزه می‌کند و مشکل بیکاری را از میان برمی‌دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید پس از پایان انتخابات برپایه قانون و اخلاق عمل کنیم و متأثر از التهابات پس از انتخابات نباشیم گفت: باید در نظر داشت دشمنان تلاش می‌کنند فرصت انتخابات را به تهدید تبدیل کنند و درصدد فتنه‌انگیزی هستند؛ رأی هر چه بیشتر باشد سبب تضمین اقتدار، امنیت ملی، تعمیق و ثبات نظام اسلامی می‌شود.

وی یادآور شد: انتخابات عرصه حضور مردم در صحنه است و مردم باید با انتخاب گزینه اصلح در 29 اردیبهشت بار دیگر 9 دی را تکرار کنند.

کعبی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم سبب پیشبرد انقلاب می‌شود و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی مسؤول صیانت از رأی مردم هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها