يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۸۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: احتمال تمدید زمان رای گیری برای انتخابات وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: اخذ رای تا ٦ عصر ادامه دارد.

وی گفت:احتمال تمدید زمان رای گیری برای انتخابات را پیش بینی می کنیم.

احمدی ادامه داد: بنده از طرف وزیر کشور می گویم نامزدها اگر می خواهند بازدید از ستاد داشته باشند می توانند در ستاد انتخابات کشور حضور یابند.

وی تاکید کرد: اعضای شعب نمی توانند اجباری به رای دادن به سه انتخابات داشته باشند. در ١٤٢ شهر پیش بینی شده بود که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات  کشور درباره انتخابات الکترونیک گفت : در ساعات اولیه گیر داشتیم و برخی شعب ارتباط آنلاین با ما نداشتند و موارد اشتباه جزیی داشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها