أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۸۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
ستاد انتخابات وزارت کشور در تخلفی آشکار نام حسن روحانی را بزرگ‌تر از نام سایز نامزدها درج کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، ستاد انتخابات وزارت کشور در تخلفی آشکار نام حسن روحانی را بزرگ‌تر از نام سایز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری درج کرده که تبلیغ آشکار محسوب می‌شود.این تخلف در بسیاری از حوزه های اخذ رای مشاهده شده است.

به گزارش تسنیم، رای‌گیری از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز با دستور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
ستاد انتخاباتی آقای رئیس باید تخلفات را پیگیری کند و نتیجه را به اطلاع ملت ایران برساندما که از این وضع اصلا راضی نیستیم و آقای روحانی را بخاطر این همه نامردی و ناجوانمردی هیچگاه نخواهیم بخشید مسلماً تاریخ در مورد ایشان قضاوت خواهد کرد اما حق آرای ما این نبود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها