أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۹۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا صباغیان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله انتخابات با شور و اشتیاق بسیار خوبی در حال انجام است

وی با بیان اینکه انتخابات با حضور حداکثری همراه با قوانین در حال برگزاری است، گفت: امروز توفیق داشتیم از چند شهرستان و مراکز رای‌گیری بازدید داشته باشیم، از جمله بافق و مهریز و همچنین جلسه هیئت عالی نظارت استان را برگزار کردیم و خوشبختانه مشکل خاصی نیست و روند انتخابات به نحو مطلوبی در حال پیش رفتن است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم در ساعات پایانی هم این روند ادامه پیدا کند و این انتخابات برگ زرین دیگری بر دفتر انقلاب باشد و نتایج آن هم مردم در آینده ببینند.

صباغیان تقسیم‌بندی حوزه‌های انتخابیه یزد را به دور از عدالت دانست و افزود: حداقل انتظار است که به واسطه جمعیت و وسعت یک عدالتی در حوزه‌های انتخابیه یزد انجام شود.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات یزد خاطرنشان کرد: الان بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلام مربوط به پنج شهرستان این حوزه است ولی یک حوزه تنها یک شهرستان با جمعیت بسیار کم است، به همین دلیل طرح اصلاح حوزه‌های انتخابیه را ارائه کردیم و امیدواریم به نتیجه برسد.

نماینده مردم بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مناظره‌ها هم آگاهی مردم را بیشتر می‌کند و هم سبب می‌شود که مردم تشویق و ترغیب نسبت به انتخابات شوند، گفت: به نظر می‌رسد که حضور مردم بسیار زیاد باشد و مردم احساس مسئولیت خاصی در این زمینه دارند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها