أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۹۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روند اخذ رای در شعب کند است و مسئولان باید تدابیر لازم را می‌اندیشیدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با انتقاد از روند کند اخذ رأی از هموطنان در شعب، به خصوص در حسینیه ارشاد، گفت: مسئولان با توجه به احتمال مشارکت بالای مردم در انتخابات باید تدابیر لازم را می‌اندیشیدند.

وی با بیان اینکه باید روند اخذ رأی از هموطنان سرعت بیشتری پیدا کند، افزود: هموطنان نیز به شعبه‌‌هایی که ازدحام کمتری دارد، مراجعه کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: پس از انتخابات با مسئولان اجرایی جلسه‌ای درباره این وضعیت برگزار می‌کنیم تا تکلیف مشخص شود تا شاهد اینگونه وضعیت نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها