أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۱۹۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون ۷۰ درصد واجدان شرائط رای استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند امشب در  جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه شور حضور مردم این استان در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وصف ناپذیر است اظهار داشت: از ساعات اولیه اخذ رای مردم با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای زمینه خلق حماسه  دیگر در این عرصه فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در شعبه‌های اخذ رای صفوف بهم فشرده مردم همیشه در صحنه استان بوشهر مشاهده می‌شود تصریح کرد: در استان بوشهر 828 شعبه اخذ رای جمع آوری آراء مردم را به عهده دارند که 669 شعبه ثابت و 159 شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه  مشارکت مردم استان بوشهر به 70 درصد رسید‌ گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون 70 درصد واجدان شرائط رای استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده‌اند.

گراوند با بیان اینکه شمارش آراء در شعبه‌های اخذ رای روستاهای استان بوشهر آغاز شده است افزود: با پایان یافتن رای‌گیری در روستاهای استان بوشهر شمارش آراء رای‌دهندگان در روستاهای این استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رای‌گیری در شهرهای استان بوشهر همچنان ادامه دارد تصریح کرد: انتخابات در 37 شهر و  440 روستای استان بوشهر برگزار شده که حضور مردم در این نقاط وصف ناپذیر است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: زمان برگزاری انتخابات در این استان تا ساعت 23 تمدید شده ولی با توجه به حضور گسترده مردم در این عرصه از همه شرکت کنندگان رای‌گیری می‌شود.

ستاد انتخابات استان بوشهر به سبب ازدحام جمعیت در شعبه‌های اخذ رای و اشتیاق مردم برای مشارکت در حماسه سیاسی انتخابات 29 اردیبهشت درخواست تمدید انتخابات تا ساعت 24 را مطرح کرده‌اند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها