کد خبر: ۴۲۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
تحلیل وحید یامین پور از نتیجه انتخابات:
رئیسی و روحانی هر دو متهور و جنگنده بودند؛ مواضع شان را مخفی نکردند و قدرت خود را به رخ کشیدند؛ با این تفاوت که روحانی تهورش را با تحقیر، تمسخر، توهین و تهمت آمیخت و نشان داد درکی ماکیاولیستی از قدرت دارد. روحانی برای برنده شدن، در روزهای منتهی به انتخابات بتدریج به کاری شبیه «استریپ تیز اخلاقی» رو آورد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وحید یامین پور در کانال تلگرامی خود نوشت: ترسوها به درد کار سیاسی نمی خورند. آنها که فقط روی برنده شرط بندی می کنند و از ترس نقد شدن، سکوت می کنند یا مواضع شان را پنهان می کنند، سیاسی نیستند.

"من انقلابی ام" یعنی فریادم را از ترس شکست احتکار نمی کنم تا روز مبادا. در هر مرحله ای باید برای مرحله بعد، طرحی نو درانداخت.

رئیسی و روحانی هر دو متهور و جنگنده بودند؛ مواضع شان را مخفی نکردند و قدرت خود را به رخ کشیدند؛ با این تفاوت که روحانی تهورش را با تحقیر، تمسخر، توهین و تهمت آمیخت و نشان داد درکی ماکیاولیستی از قدرت دارد.

روحانی برای برنده شدن، در روزهای منتهی به انتخابات بتدریج به کاری شبیه «استریپ تیز اخلاقی» رو آورد. پوشیدن مجدد جامه های رنگارنگ اخلاق و انصاف آسان نیست. آنها که 4 درصدی خوانده می شدند اکنون دست کم ده برابر بیشترند و صد برابر ناراضی تر.

او تصویر امواج خروشان میدان امام اصفهان، میدان شهدای مشهد، مصلای تهران، شیراز، اهواز، تبریز و... را از یاد نخواهد برد؛ و نباید بگذاریم از یاد ببرد تا بداند زیر سایه میلیون ها منتقد هوشیار فرصت خطا، خود رایی و سوءمدیریت نخواهد داشت.

به فکر آینده باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
چیزی که آقای روحانی نداره اخلاقه ایشان همان وکیل هزار توی و هزار چهره ایست که به فراخور میدان عمل میکند ایشان مسلما در آینده نچندان دوری از جانب مردم تنها می ماند او شخصیت مردمی و قابل اعتماد و احترامی ندارد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
۰
۰
اگر قالیباف انصراف نداده بود انتخابات به دور دوم میرفت و رئیسی پیروز میشد.البته کارشناس ها همان زمان هشدار دادند که کسی انصراف ندهد و تا اخر بمانند ولی عده ای کارشناس نما به این حرف خندیدند و گفتند با انصراف موجی ایجاد میشود.این کارشناس نماها نفهمیدهند که دیگر وقتی برای انصراف نیست بله اگر جمعه اینده انتخابات برگزار میشد ارای رئسی به 19 میلیون میرسید ولی باز هم کافی نبود.لذا باید کسانی که بحث انصراف قالیباف را پیش کشیدند بدانند که از کارشناسی چیزی بلد نیستند.ما چوب تعدادی اصولگرانما را میخوریم متاسفانه.البته از تخریب و واریز ناجوانمردانه یارانه سه برابری و فرستادن افراد به روستاها و ترساندن مردم ار رای ندادن به روحانی نباید غافل شد و نیز واریز حقوق اضافه کارمندان و... لذا معتقدم این تخلفات ناجوانمردانه برای ابطال ارا کافی هست اساسا دو کاندیدای دولت صلاحیت نداشتند و شورای نگهبان اشتباه تاریخی مرتکب شد.این دو کاندیدا با تخریب و تهدید مردم به قطع یارانه و کذا و کذا رای اوردند لذا ریاست جمهوری برای اینان در دور دوم نامشروع هست. البته ما به تبعیت از رهبر انقلاب سکوت میکنیم ولی معنای سکوت ما تایید اقدام غیر قانونی شورای نگهبان در تایید صلاحیت این دو نفر نیست.سکوت ما به معنای این نیست روحانی را رییس جمهور مشروع و قانونی میدانیم. سکوت ما فقط جهت تبعیت از رهبر انقلاب هست برای مصالح نظام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها