امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۲۱۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
جذب پائولو سرجیو مربی پرتغالی توسط باشگاه فولاد خوزستان منتفی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش‌ سه: مدیران باشگاه فولاد از چند روز قبل مذاکراتی را با پائولو سرجیو مربی پرتغالی آغاز کرده بودند. این مربی حتی روز شنبه به ایران سفر و جلسات مختلفی را با فولادی ها برگزار کرد اما در نهایت توافق حاصل نشد تا این مربی این مربی ایران را ترک کند.

سرجیو که در لیگ های پرتغال، قبرس، اسکاتلند و رومانی سابقه فعالیت دارد، دیروز جلسه آخر را با مسئولان فولاد برگزار کرد اما ظاهرا اصرار این پرتغالی برای استفاده از دستیاران خارجی مانع توافق نهایی و عقد قرارداد شد.

شریف زاده، عضو هیات مدیره باشگاه فولاد ضمن تایید خبر منتفی شدن حضور سرجیو گفته است: «سرجیو اصرار به آوردن دو دستیار خوب خارجی داشت و از آنجا که تفکر هیأت مدیره فقط نتیجه‌گیری صرف نیست و ما می‌خواهیم تیم‌های پایه را هم احیا کنیم دوست داشتیم از افراد پیرامونی باشگاه در کنار این مربی استفاده کنیم تا انتقال دانش فنی این مربی به مربیان فولاد و جانشین پروری صورت بگیرد. او این مسئله را پذیرفت اما دو دستیار خارجی هم  می‌خواست که با توجه به مصوبات هیأت مدیره نتوانستیم به توافق نهایی برسیم. به همین خاطر دیگر ضرورت حضور این مربی در اهواز وجود نداشت و سرجیو به کشورش بازگشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها