يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۱۹۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بابیان اینکه «رئیسی» به پشتیبانی 16 میلیون رأی رقیب بسیار قدرتمندی برای دولت است، گفت: با توجه به فرصت بسیار کمی که آقای رئیسی داشت این 16 میلیون رقم بسیار خوبی بود.
به گزارش پایگاه 598، نادر طالب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات و 16 میلیون رأی رئیسی که از او یک رقیب قدرتمند ساخته است، اظهار داشت: واقعیت همین است، یک گروه حزب‌اللهی به‌صورت یکدست پشتیبان آقای رئیسی هستند که این خود یک قدرت است.

طالب‌زاده تأکید کرد: ما تلاش می‌کنیم یک جریان بزرگ‌تری به همین تعداد جذب شود اما باوجود همین فرصت کمی که بود و با توجه به فرصت بسیار کمی که آقای رئیسی داشت این 16 میلیون رقم بسیار خوبی بود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، افزود: آقای رئیسی به پشتیبانی همین 16 میلیون نفر می‌تواند بسیار قدرتمند باشد.

وی عدم عافیت‌طلبی و ساده‌زیستی را سرمایه حجت‌الاسلام رئیسی برشمرد و گفت: ساده‌زیستی آقای رئیسی کاملاً مستند است و قدرت زبان و قلب ایشان از همین موضوع می‌آید که می‌توانست میلیاردر باشد اما یک زندگی کاملاً ساده‌ای دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
رئیس جمهور ایران در سالهای اینده
روحانی فکر میکنه خیلی برنده شده
برنده شد ولی با پول
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها