يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۱۹۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
حاشیه دیدار استقلال ـ العین امارات
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پایان بازی با زدن طبل هواداران را در تشویق ایسلندی راهنمایی کرد.

به گزارش پایگاه 598، استقلال و العین امارات در دیداری از مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* بازیکنان استقلال در پایان مسابقه به شادی پرداختند و همگی در وسط زمین جمع شدند.

* بازیکنان استقلال به تشویق ایسلندی پرداختند و در این کار هواداران هم همراه آنها بودند.

* یکی از پزشکان استقلال سمت سکوها رفت تا طبلی را از هواداران برای انجام تشویق ایسلندی دریافت کند که وقتی ناظر بازی این صحنه را دید از این اتفاق جلوگیری کرد. البته قبل از این طبل دیگری دور از چشم ناظر درون زمین آورده شد.

* مهدی رحمتی طبلی که به زمین آورده شده بود را کنارش قرار داد و با کوبیدن به آن هواداران را در تشویق ایسلندی راهنمایی می‌کرد.

*یک دختر که با لباس پسرانه در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود توسط ماموران ورزشگاه دستگیر شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها