أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۲۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
چالش نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان ایران امروز برابر نمایندگانی از قطر و عربستان قرار می‌گیرند. مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز سه‌شنبه با انجام دیدار 2 نماینده فوتبال ایران برابر تیم‌هایی از قطر و عربستان ادامه می‌یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه وطن امروز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان ایران امروز برابر نمایندگانی از قطر و عربستان قرار می‌گیرند. مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز سه‌شنبه با انجام دیدار 2 نماینده فوتبال ایران برابر تیم‌هایی از قطر و عربستان ادامه می‌یابد. در این روز، پرسپولیس با لخویا دیدار می‌کند و استقلال خوزستان به مصاف الهلال می‌رود. مهم‌ترین امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، حضور هواداران پرشمار این تیم در ورزشگاه آزادی است. سرخپوشان بارها با استفاده از این موقعیت توانسته‌اند بر حریفان خود غلبه کنند و تیم‌هایی که برای دیدار با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌آیند، از بازی برابر هزاران تماشاگر هراس دارند. این‌بار اما وضعیت فرق می‌کند؛ پرسپولیس به‌خاطر تخلف چند هوادارش که در بازی با الوحده امارات، روی بازیکنان حریف لیزر و روی زمین، نارنجک انداختند، از بازی با تماشاگر محروم شد و ناچار است برابر لخویا بدون تماشاگرانش به میدان برود. حالا که پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی در دیدار حساس رفت برابر لخویای قطر، سلاح قدرتمندش یعنی هواداران را در اختیار ندارد، باید با این چالش دشوار روبه‌رو شود و غیبت تماشاگران را با بازی بهتر خود جبران کند. سرخ‌ها علاوه بر هواداران، کمال کامیابی‌نیا را هم ندارند. هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی‌های این تیم نقش پررنگی داشته و غیبت او می‌تواند برای تیم مشکل‌ساز شود. دیدار پرسپولیس ایران و لخویای قطر ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
 
برانکو: از لخویا ترسی نداریم
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیم لخویا را بهترین تیم می‌داند. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با لخویای قطر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشحال و مفتخریم در یک‌هشتم نهایی یک جام معتبر شرکت کرده‌ایم. متاسفانه بدون تماشاگران بازی می‌کنیم که فقدان بزرگی برای ما است. فوتبال و مسابقه را برای هوادار انجام می‌دهیم. ۱۰۰ هزار هوادار ما شانس حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت. برانکو افزود: بازیکن کره‌ای لخویا بهترین بازیکن لیگ قطر شد و بهترین مدافع را دارد (اشاره به چیکو فلورس). بیش از این نمی‌خواهم به حریف اشاره کنم. همین که لخویا قهرمان قطر شده قدرتش را نشان می‌دهد. او ادامه داد: از حریف ترسی نداریم اما به آن احترام می‌گذاریم. به طور ویژه به بازیکنان نگفته‌ام که حریف‌مان چنین و چنان است چون همه می‌دانیم که بازی محکم و سختی در پیش داریم. لخویا نسبت به الریان بازی محکم‌تری انجام می‌دهد. برانکو افزود: این بازی نیمه اول است و انتظار داریم برنده شویم و به بازی برگشت برویم. جز کمال، سایر بازیکنان ما آماده هستند. سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: لخویا تیم خیلی خوبی است و قاطعانه قهرمان قطر شده و صعودش به آسیا هم مقتدرانه بوده است. مثل همه حریفان به لخویا هم احترام می‌گذاریم. لیگ قهرمانان آسیا جایگاه بالاتری نسبت به لیگ داخلی دارد اما به بازیکنانم اطمینان دارم. هیچ تیمی بهتر از ما نیست. بازی سخت است اما هیچ دلیلی برای ترسیدن نداریم. اعتماد به نفس خود را از دست نمی‌دهیم.
 
برانکو درباره تاثیر غیبت هواداران هم گفت: جای آنها واقعا خالی است. در طول فصل آنها یار دوازدهم ما بودند و در روزهایی که خوب بازی نکردیم، ما را دور نینداختند و در سطح بالایی از ما حمایت کردند و کمک حال ما بودند. برای ما غیبت هواداران فقدان بزرگی است اما کاری نمی‌توانیم بکنیم. در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره صحبت‌های منصوریان در نشست خبری دیروز درباره محرومیت هواداران پرسپولیس پرسید و گفت: خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم که نگران غیبت هواداران ما است و احتمال می‌دهم امشب از نگرانی خوابش نبرد. استقلال بهترین تیم دوم جدول است. ما برای استقلال، امروز آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما و استقلال معرف ایران هستیم و من و بازیکنانم امروز استقلال را تشویق می‌کنیم. در ادامه خبرنگاری درباره شایعه مشورت دادن برانکو به سرمربی العین پرسید که برانکو جواب داد: آنها هموطن من هستند و زمانی شاگردم بوده‌اند. با این حال من حتی آنها را ندیدم و حتی سر تمرین‌شان هم نرفتم. باید بگویم که با مامیچ و برادرش ارتباط خوبی هم ندارم.
 
غیبت 2 بازیکن تاثیرگذار لخویا برابر پرسپولیس
 
لخویا در دیدار حساس برابر تیم فوتبال پرسپولیس 2 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت. به نقل از الشرق، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر خواهد رفت. خبر خوب برای سرخپوشان پایتخت اینکه 2 بازیکن تاثیرگذار لخویا به این بازی حساس نخواهند رسید. یوسف العربی، مهاجم آماده و باتجربه لخویا با آسیب‌دیدگی مواجه شده و نمی‌تواند تیمش را در ورزشگاه آزادی همراهی کند. العربی در فصل جاری از آمادگی بالایی برخوردار بود و یکی از اصلی‌ترین دلایل قهرمانی لخویا در لیگ ستارگان قطر بود. غایب دیگر لخویا در دیدار برابر پرسپولیس، المعز عبدلله است که به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل قبل لیگ ستارگان قطر انتخاب شد. او به خاطر محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. لخویا با هدایت جمال بلماضی بهترین عملکرد را در مرحله گروهی داشت و از آمادگی بالایی برخوردار است. امید نخست این تیم برای باز کردن دروازه پرسپولیس «تام هی» بازیکن کره‌ای است که به عنوان بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.
 
استقلال خوزستان ایران- الهلال عربستان
 
نماینده خوزستانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا که بر خلاف لیگ برتر ایران، در آسیا خوب نتیجه گرفته و به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده است، برای سفر به عمان و دیدار با الهلال عربستان مشکلات زیادی داشت. این تیم در فصلی که گذشت، مشکلات مالی زیادی داشت و همین مساله بارها باعث شد بازیکنان تیمش تمرین نکنند و حتی چند بار در طول فصل، نزدیک بود استقلالی‌ها برای بازی با حریفان خود و سفر به شهرهای دیگر مشکل پیدا کنند. استقلال خوزستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با الهلال عربستان دیدار کند؛ برای این کار، نماینده ایران باید به عمان می‌رفت اما مشکل مالی باعث شده بود باشگاه استقلال خوزستان نتواند از پس هزینه این سفر برآید. در نهایت، با کمک فدراسیون فوتبال و با سلام و صلوات، استقلال خوزستان به عمان سفر کرد و حالا باید دیدار حساسش برابر الهلال را برگزار کند. نکته منفی این است که بازی برگشت هم در عمان برگزار می‌شود و در واقع، در بازی امروز استقلال خوزستان، میزبان محسوب می‌شود. این دیدار ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها