يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۲۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
هواداران استقلال در بازی روز گذشته برای تیم رقیب کری‌خوانی کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، استقلال در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 با گل دیرهنگام کاوه رضایی از سد العین گذشت تا بخت خود را برای صعود به دور بعد بلند ببیند.

هواداران استقلال استقبال خوبی از این دیدار کردند و تنها قسمت‌هایی که مخصوص هواداران تیم مهمان بود خالی ماند.



نکته‌ی جالب توجه کری‌خوانی هواداران استقلال با پرسپولیسی‌ها بود. به عنوان مثال روی یکی از پلاکاردهای هواداران استقلال جمله‌ی «آسیا تخصص ماست» نقش بسته بود که اشاره‌ی است بر ناکامی پرسپولیس در بازی‌های آسیایی.

همچنین نشان‌های بسیاری در ورزشگاه نصب شده بود که منقش به دو ستاره‌ای بودند که به زعم هواداران استقلال نمایانگر دو قهرمانی این تیم در آسیاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها