يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۲۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
هجوم گسترده نیروهای امنیتی بحرین؛
منابع بحرینی اعلام کردند که خبر بازداشت شیخ عیسی قاسم رهبر عالی شیعیان بحرین صحت ندارد. پس از چراغ سبز آمریکا و عربستان به رژیم آل خلیفه در خصوص بازداشت شیخ عیسی قاسم رهبرشیعیان بحرین و کشورهای حاشیه خلیج فارس، نظامیان بحرینی صبح امروز سه شنبه با حمله به تحصن کنندگان در میدان الفداء منطقه الدراز محل سکونت ایشان یک تن را شهید و دهها تن دیگر را زخمی کردند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، منابع بحرینی اعلام کردند که خبر بازداشت شیخ عیسی قاسم رهبر عالی شیعیان بحرین صحت ندارد.

پیش از این گفته شده است که نظامیان رژیم آل‎خلیفه با شلیک گلوله و گاز اشک‌آور به داخل منزل شیخ عیسی قاسم یورش بردند.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی آمبولانس و زره پوشهای امنیتی در نزدیکی منزل شیخ عیسی حاضر شدند.

نیروهای رژیم آل خلیفه از ورود خودروهای امدادی به منطقه الدراز جلوگیری می کنند.

 باقر درویش از مخالفان رژیم آل خلیفه تاکید کرد مردم بحرین اجازه نخواهد داد آسیبی به شیخ عیسی قاسم برسد و حاکمان کشور نیز باید مسئولیت کشور را (برای حمایت از وی) بر عهده بگیرند.

وی تاکید کرد در صورتی که عناصر رژیم بحرین بخواهند به شیخ قاسم آسیبی وارد کنند هیچ کس نمی تواند تضمین کند تحرکات مردمی در بحرین همچنان مسالمت آمیز باشد.

ابراهیم العرادی از مخالفان رژیم آل خلیفه تاکید کرد عناصر رژیم آل خلیفه زنان را در منطقه الدراز مورد تعرض قرار می دهند.

رئیس مجمع حقوق بشر بحرین اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه تیراندازی به داخل منزل شیخ عیسی قاسم را به منظور تلاش برای یورش به داخل آن آغاز کردند.

لینک دانلود

ابراهیم العرادی از مخالفان رژیم آل خلیفه اعلام کرد حال آیت الله شیخ عیسی قاسم به سبب استفاده عناصر رژیم آل خلیفه از گازهای سمی و شلیک آن به سمت منزل وی، رو به وخامت گذاشته است.

اهالی منطقه الدراز اعلام کردند نیروهای بحرینی تخریب در ورودی منزل شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرینی را که منزل وی تحت محاصره است آغاز کردند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه دهها شهروند بحرینی را در میدان الفداء در منطقه الدراز بازداشت کردند.

علمای بحرین از مردم خواستند کفن به تن کنند و به خیابان ها بریزند.



نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه دهها شهروند بحرینی را در میدان الفداء در منطقه الدراز بازداشت کردند.

انجمن حمایت از حقوق بشر بحرین درمورد به خطر افتادن جان آیت الله عیسی قاسم  و مردمی که در اطراف خانه او در منطقه الدراز گرد آمده اند، به سبب استفاده گسترده نیروهای امنیتی از گازهای سمی، هشدار داد.

نیروهای امنیتی بحرین خانه آیت الله عیسی قاسم را در منطقه الدراز هدف گلوله های ساچمه ای و گازهای سمی قرار داده اند.

نیروهای رژیم آل خلیفه به منازل شهروندان در منطقه الدراز یورش می برند.

شمار زخمی های حمله عناصر رژیم آل خلیفه به منطقه الدراز به بیش از یکصد نفر رسید.



نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه به منظور آمادگی برای یورش به منزل شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی، منزل وی را به محاصره درآورده اند.

حال پنج نفر از شهروندانی که در حمله نیروهای امنیتی بحرین در اطراف خانه آیت الله عیسی قاسم در منطقه الدراز زخمی شده اند وخیم است.

درگیری بین نیروهای امنیتی بحرین و مردمی که اطراف خانه آیت الله عیسی قاسم در منطقه الدراز گرد آمده اند ادامه دارد. نیروهای امنیتی تلاش می کنند با کمک خودروهای زرهی وارد این منطقه شوند.

حکومت بحرین نیروهای امنیتی را به منطقه الدراز اعزام کرده است و همزمان نیروهای مزدور در خیابانهای اطراف مستقر شده اند.

تلویزیون المنار در خبری اعلام کرد: نیروهای امنیتی بحرین با گاز اشک آور و شلیک گلوله های ساچمه ای به مردمی که اطراف خانه آیت الله عیسی قاسم در منطقه الدراز گرد آمده اند، حمله کردند.

 المنار همچنین از درگیری شدید نیروهای امنیتی بحرین با معترضان در منطقه البلاد القدیم خبر داد.

علمای بحرین از همه شهروندان خواستند در میدان الاعتصام در منطقه الدراز گرد هم آیند.

- نیروهای امنیتی بحرین برای مقابله با مردم از بالگرد استفاده می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها