أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۲۹۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۵     ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
در انتخابات شورای شهر رقم خورد
مردم مرودشت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، اجازه حضور هیچ‌یک از اعضای لیست امید در پارلمان شهری مرودشت را ندادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرودشت، مردم با واژه "نه" به استقبال لیست هفت‌نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان رفته و برخلاف اغلب کلان‌شهرهای کشور، هیچ یک از کرسی‌های شورای شهر را به این لیست واگذار نکردند تا گفتمان اصلاحات در مرودشت زمین‌گیر شود.

لیست «هفت به علاوه یک» موسوم به ائتلاف اصلاح‌طلبان و لیست امید مرودشت متشکل از آقایان ابراهیم احدی، علی یوسفی‌نژاد، حسین زارع، محمدرضا خوشبخت، برمک رحیمی، میثم حیدری و عابدین صیادی بود. 

از بین افراد یاد شده، تنها حسین زارع به عنوان آخرین عضو علی‌البدل شورای شهر مرودشت انتخاب شد و این درحالی است که اسماعیل استواری از لیست خدمت اصولگرایان با 20 هزار و 724 رای توانست رتبه نخست انتخابات را به خود اختصاص دهد و البته 13 هزار رای بیش از حسین زارع به خود اختصاص داده است.

در هر حال با وجود تبلیغات زیاد اصلاح‌طلبان در مرودشت، از لیست 7 نفره امید هیچ‌کس نتوانست به پارلمان شهری در مرودشت راه یابد و عملا مردم با نه به این افراد نشان دادند تمایلی برای سپردن امور شهر به گفتمان تدبیر و امید ندارند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها