أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۳۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
وزارت خارجه عربستان سعودی از اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین از جمله یورش روز سه شنبه به منطقه الدراز و منزل آیت الله عیسی قاسم حمایت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان سعودی با حمایت از اقدامات سرکوبگرانه آل خلیفه، اعلام کرد که امنیت و ثبات بحرین بخشی جدایی ناپذیر از امنیت و ثبات عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است.

این منبع همچنین بر حمایت رژیم سعودی از اقدامات آل خلیفه و از جمله اقدامات امنیتی روز سه شنبه در منطقه «الدراز» که مدعی شد رژیم بحرین به منظور حفظ امنیت و سلامت شهروندان خود و مقابله با تحرکات تروریستی اتخاذ نموده است، تاکید کرد.

گفتنی است که نظامیان رژیم بحرین روز سه شنبه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور در منطقه الدراز واقع در غرب منامه پایتخت بحرین یورش بردند.

تمام ارتباطات با منزل آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و خانواده ایشان قطع شده و هیچ خبری از وضعیت مرجع دینی بحرینی ها در دست نیست.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها