أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۲۳۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
روز چهارشنبه با عبور موج تراز میانی جو و نفوذ جریانهای شمالی به شمال غرب کشور، بویژه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و شمال اردبیل افزایش ابر رگبارپراکنده باران ورعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس نقشه‌های هواشناسی روز چهارشنبه با عبور موج تراز میانی جو و نفوذ جریانهای شمالی به شمال غرب کشور، بویژه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و شمال اردبیل افزایش ابر رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد، در سواحل دریای خزر و بتدریج در مناطقی از شمال شرق کشور نیز ابرناکی و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود. 

روز پنج شنبه بارش پراکنده و وزش باد در این مناطق رخ خواهد داد و روز جمعه آسمان کشور صاف خواهد بود و روند افزایش دما در نوار شمالی کشور آغاز می‌شود.

شایان ذکر است با توجه به تصاویر ماهواره هواشناسی توده گرد وخاک در غرب کشور عراق شکل گرفته است که روز چهارشنبه انتقال آن به بخشهایی از جنوب غرب و غرب سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد. 

روز پنجشنبه بخش‌های مرکزی خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهدشد. روز چهارشنبه در شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز گاهی وزش باد شدید دور از انتظار نخواهد بود.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها