يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۵۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
مجید نائینی پیشکسوت تیم پرسپولیس عصر دیروز دار فانی را وداع گفت، بسیاری از کاربران به مراجعه به صفحه اجتماعی این بازیکن پیام تسلیت خود را برای او نوشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید نائینی پیشکسوت تیم پرسپولیس عصر روز پنج شنبه 4 خرداد 96 درگذشت؛ وی که از چندی پیش بعلت بیماری در بیمارستان به سر می برد عصر امروز دار فانی را وداع گفت. نائینی سالها به عنوان بازیکنی مطرح در تیم قرمز پوش پرسپولیس فعالیت داشته و مدتی طولانی نیز در سمت مربی گری تیم های پایه کشور، تربیت نسل جوان فوتبال کشور را بر عهده داشت. تجربه درخشانی که منجر به کسب لقب سلطان مربیان پایه برای او شده بود.

حالا اما نائینی، این مربی پیشکسوت همچنان بخشندگی را در کارنامه عمر خود حفظ خواهد کرد؛ با موافقت خانواده وی قرار است اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شده و جانی دوباره به بیماران نیازمند ببخشد. روحش شاد.
 
ساعتی پیش پسر نائینی در پستی اینستاگرامی از بستری شدن پدر در بخش آی.سی.یو نوشته بود، حالا کاربران زیر همان پست پیام تسلیت خود را برای نائینی نوشته اند، برخی از کاربران نوشتند که امیدوارند این خبر شایعه باشد، در همین صفحه تصاویری از نائینی در پای صندوق رای قرار گرفته است، تصویری که نشان می دهد این پیشکسوت تا هفته گذشته حالش خوب بوده است و مرگ ناگهانی او باعث شوک کاربران شده است.
 
واکنش کاربران به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس +تصاویر

واکنش کاربران به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس +تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها