أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۵۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
وزیر نیرو امروز در جریان سفر خود به الیگودرز به سؤالات خبرنگاران پاسخ‌های عجیبی داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حمید چیت چیان وزیر نیرو برای حضور در برنامه افتتاح و بهره برداری از نیروگاه سد رودبار به شهرستان الیگودرز سفر کرد.

چیت چیان همچون سفرهای قبلی خود به لرستان سوالات خبرنگاران را بدون پاسخ گذاشت و تنها در مصاحبه با صدا و سیما گزارش مختصری از عملکرد وزارت نیرو ارائه داد.

وزیر نیرو در حاشیه افتتاح نیروگاه سد رودبار در واکنش به این سوال که «آیا در کابینه دولت جدید حضور خواهید داشت» بدون پاسخ به سوال، گفت: نیروگاه سد رودبار لرستان به یاری خدا افتتاح شد و این موضوع را به مردم ایران و لرستان تبریک می گویم.

عدم پاسخگویی وزیر نیرو موجب تکرار مجدد سوال از سوی خبرنگاران شد که چیت چیان بدون پاسخ به حضور یا عدم حضورش در کابینه دوازدهم، در میان تعداد زیادی از محافظان و نیروهای وزارت نیرو جمع خبرنگاران را ترک کرد.

وزیر نیرو همچنین زمانیکه برای شرکت در مراسم بهره برداری از سد نیروگاه رودبار الیگودرز در سالن جلسات ساختمان اداری سد رودبار حضور یافت، در پاسخ به این سوال که «حالا که دیگر در کابینه بعدی نیستید به خاطر سد معشوره کوهدشت عذاب وجدان ندارید»، گفت: سلام علیکم.

به رغم تلاش های خبرنگاران برای گفتگو با وزیر و دریافت پاسخ سوالات حمید چیت چیان دیگر پاسخی به سوالات خبرنگاران لرستانی نداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها