أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۵۴۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون فوتبال حکم محرومیت سه ماهه دروازه‌بان سابق استقلال را لغو و پرونده را برای بررسی مجدد به استیناف فرستاد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان،‌ چهارشنبه هفته قبل خبرگزاری میزان در گزارشی اختصاصی از تعلیق حکم کمیته اخلاق درباره محرومیت سه ماهه محسن فروزان از هرگونه فعالیت ورزشی خبر داد. با طی شدن پروسه اداری این پرونده،‌ رئیس فدراسیون فوتبال که خودش از ابتدا مخالف اتخاد این تصمیم و انتشار حکم بود،‌ رسما حکم محرومیت سه ماهه محسن فروزان را لغو و پرونده را برای بررسی مجدد به استیناف فرستاد.
 
بر همین اساس با توجه به حمایت رئیس فدراسیون از فروزان،‌ این پرونده به صورت رسمی بدون هیچ گونه محرومیتی برای این دروازه‌بان در استیناف مختومه خواهد شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که با تصمیمی قاطع به این پرونده ورود کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی میزان گفت: من از همان ابتدا شخصا پیگیر این پرونده شدم چون معتقدم سیاست ما باید به شکلی باشد که علاوه بر رسیدگی به بی انضباطی‌ها و مشکلات به وجود آمده حمایت کافی هم از افراد حقیقی و حقوقی فوتبال در مسائل مختلف داشته باشیم. این ایراد هم به حکم محرومیت محسن فروزان وارد بود که به خاطر اشتباه یک فرد دیگر،‌ نمی‌توان شخص دیگری را محروم کرد و به همین دلیل اعلام کردیم این رای قابل تغییر است و با درخواست تجدید نظر او دوباره بررسی خواهد شد. تمام تلاش ما این است که مشکل حل و همه چیز ختم به خیر شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها