يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۵۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
در این گزارش لحظه انفجار مهیب کاروان داعشی‌ها در بیابان‌های سوریه توسط ارتش این کشور را مشاهده می‌کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران،از پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه می‌توان به پیشروی در عملیاتِ تدمرِ دمشق، آزادسازی حومه جنوبی حمص، پاکسازی و تخلیه مساحتی حدود 5 هزار کیلومتر از منطقه السبع بیار در مسیر دمشق به بغداد، محاصره نیروهای جیش الاسلام و احمد العبدو در القلمون شرقی اشاره کرد.

گفتنی است که دست  تروریست های داعشی از فرودگاه السین نیز کوتاه شده و در حال حاضر دیگر قادر به انجام عملیات تروریستی در این منطقه نیستند چرا که سوری ها تمام رویاهای داعش را برای متصل کردن بیابان شام، حمص و قلمون شرقی به یکدیگر را نقش بر آب کرد.

به تازگی ویدئویی از یکی دیگر از موفقیت های ارتش سوریه در فضای مجازی منتشر شده که انفجار کاروان داعش در منطقه مثلث ظاظا توسط ارتش این کشور را به تصویر می کشد. لازم به ذکر است که مثلث ظاظا منطقه ای واقع در حومه شرقی دمشق است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها