أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۶۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
به گفته معاون نیروی انتظامی، متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع قانونی و با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خودشان می توانند خدمات ارایه کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سعید منتظرالمهدی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری و گسترش ارزش های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه حجاب و عفاف در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود و مسافران، بیماران و همه افرادی که عذر شرعی دارند از خوردن، آشامیدن و مصرف دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.
 
وی گفت: متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع قانونی و با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خودشان می توانند خدمات ارایه کنند.
 
سردار منتظرالمهدی افزود: فعالیت سایر رستوران ها از افطار تا سحر بلامانع است و سینماها نیز می توانند تا قبل از سحر فعالیت کنند.
 
وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز به تسهیل رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در زمان افطار و شب های قدر اقدامات لازم را صورت می دهد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها