کد خبر: ۴۲۲۶۲۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
در این همایش هنرمند ارجمند و بزرگ کشورمان جناب آقای جمشید مشایخی نیز به سخنرانی پرداختند. ایشان فرمودند که اگر آقای روحانی در انتخابات رأی نمی آوردند ، ایشان کشور را ترک می کردند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از الف، همایش ستادهای حامی آقای حسن روحانی با حضور رئیس جمهور منتخب در تهران برگزار شد.

در این همایش هنرمند ارجمند و بزرگ کشورمان جناب آقای جمشید مشایخی نیز به سخنرانی پرداختند . ایشان فرمودند که اگر آقای روحانی در انتخابات رأی نمی آوردند ، ایشان کشور را ترک می کردند .

البته جناب آقای مشایخی شاید قصد مطایبه و یا غلو داشتند والا هیچ ایرانی وطن پرستی برای تغییر یک رئیس جمهور ، جلای وطن عزیزش را نمی کند .

همچنانکه ایشان طی دوران رژیم ستم شاهی نیز ترک وطن نکردند و فعالیت هنری گسترده ای داشتند و اما از نظر دیگر حتی اگر جناب مشایخی عزیز قصد مبالغه نیز نداشتند ، شاید حق را باید به ایشان بدهیم زیرا چهره ای که از کشور در صورت رأی نیاوردن آقای روحانی نمایش داده شد ، هر ایرانی وطن دوستی را نیز به این نتیجه می رساند که باید کشور را ترک کند .

نگاهی به تبلیغات جناب آقای روحانی طی دوران انتخاباتی ، چنان تصویر سیاهی از کشور به نمایش می گذارد که بی گمان انقلابیون پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در خصوص رژیم منحط شاهنشاهی به زبان نراندند . سیاه نمایی آقای روحانی برای جذب آراء بیشتر ، چنان بود که کشور طی سی و هفت سال قبل از آن ( که آقای روحانی در آن دوران مسئولیتی نداشتند !) در تاریکی محض بسر می برده و با رأی آوری ایشان ، گوئی انقلاب دیگر شده است .

نگاهی مجدد به بیانات جناب رئیس جمهور منتخب در تبلیغات ایشان ، برای ثبت در تاریخ بسیار لازم و آموزنده است .

ایشان منتقدین خود را خشونت طلبانی می داند که از آزادی بویی نبردند که دهان آنها را باید بست – سی و هفت سال اعدام و زندان و حصر کرده اند – خانم ها را بیکار کردند و بخشنامه جدائی خانم ها از آقایان را دادند – می خواستند پیاده روها را دیوار بکشند – آنان اگر قدرت را بدست بگیرند جنگ و تقابل با جهان شروع میشود – قوه قضائیه خانه عدالت نیست – صدا سیما را یک باند اداره میکند – بیکاری و فقر و اعتیاد و فساد دوباره باز می گردد –می خواستند فضای مجازی راببندند – کاسبان تحریم هستند تا جیبشان پرتر می شد – نظامیان کار خود را  نمی کنند – فضای دانشگاه را امنیتی می کنند – آرامش و اخلاق از بین خواهد رفت و ....

جالب تر اینکه فردای روز انتخابات یعنی روزشنبه جناب دکتر روحانی پیامی را صادر فرمودند وبا لحن آرام ، در خواست کردند که همه گروه ها و جناح ها با دولت همکاری کنند و ایشان دست همه را می فشرد واقعا جای تعجب است که این منتقدین چهل و دو در صدی ایشان که چنین سوابق سیاهی دارند ، چگونه می توانند با دولت همکاری کنند ؟ چگونه جریانی که اتفاقا اقلیتی بزرگ هم هست می توانند با این کارنامه به شدت تاریک خود ، دولت جدید را برای اداره کشور یاری دهد ؟

آیا حق را به مشایخی بزرگ نمی دهیم که باید به همراه چهل و دو درصد جامعه ،کشور را ترک نمایند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۲
۲
این جوری هم میشه دید که، الان ایران با روحانی با غرب بدون روحانی برابر است
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
۱۳
۲
فدای سرم که ترک میکرد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
۱۳
۲
مشایخی بنده خدا آخر عمری برای گرفتن کمک به مجیز گویی افتاده واگرنه وطنی که مردم بخاطر بودن در اون فرزندانشون رو میدن با یه انتخاب که تر ک نمیکنن
پاسخ
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۱۰
۳
.......باز جوید اصل خویش
اگر فیلمهای قبل از انقلاب مشایخی را میدید ، مطمئا توقع حرف دیگری ازاو نخواهید داشت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
دمت گرم برادر چقدر از فیلماشو دیدی؟انشالله سانسورچی هستی فداکاری میکردی که خودت بری جهنم ما نریم ممنون از فداکاریت
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۹
۲
به جهنم
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
به جهنم که ترک میکرد
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
حرفهایش اینقدر بی معنی و بچه گانه است که ادم متوجه میشود چقدر از مرحله پرت اند . امیدوارم خدا کمکش کند این اخر عمری .
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۱
۳
عطش به قدرت، وجدان و اخلاق رسانه‌ای رو تحت تاثیر قرار داده
برای خراب کردن هر چه بیشتر روحانی از هیچ اقدام غیراخلاقی حذر نکردید و الان هم با این که جواب دوباره مردم رو به بی‌اخلاقی‌ها دیدید باز به گزافه‌گویی و تخریب ادامه می دهید...
اگر مسلمان نیستید، لااقل آزاده باشید
پاسخ
بچه رزمنده 36ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
بنام خداسلام علیکم ؛ طاعات وعبادات قبول باشد ؛ آقا رضا جان ؛؛؛ روحانی خودش خراب است لازم نیست کسی بیاید خرابش کند ؛باور نداری ازمراسم افطای هایش باهنر پیشه ها بپرس ؛ نه با امثال من بیکار زواردر رفته درب وداغان یا بچه خوزستانی که از یک طرف فقر واز یک طرف تبلیغات داعش واز یک طرف بیکاری اذیتش می کند -بله این جناب روحانی باهنر پیشه ها عکس وافطار می کند با آنهایی که پوستر تبلیغاتی شدند برای جذب آرا و ایشان هم از او تشکر می کند ؛ امثال هنر پیشه هایی مانند خانم هانیه توسلی ( لطفا بی سانسور چاپ شود )که اگهی گم شدن سگش را دراطراف خیابان طالقانی چاپ می کندهمین دیشب(22خرداد) از علی برکت ا...همین آقا خبردادند که در یکی ازبیمارستانهای تهران پرستارهای زن با بی حجابی سر کار می آیند - والسلام التماس دعا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
۹
۲
این هم از علائم و معضلات پیریه .
پاسخ
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
۳
۱
به سلامت همه شون با هم برن.شر کم......
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
۱
۴
درود بر روحانی.شجریان . استاد مشایخی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها