يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۲۶۲۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
روزنامه الرای کویت مدعی شد که آمریکا در پیامی به ایران اعلام کرده که اگر به سربازان آمریکایی در عراق و یا سوریه آسیب برساند به پایگاه‌های نظامی داخل ایران حمله خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، روزنامه الرأی کویت مدعی شد: برخی منابع تأکید می‌کنند که افسران روسی این پیام را به ایران رساندند، افسرانی که برای هماهنگی عملیات نظامی در سوریه با افسران آمریکایی جلسه داشتند.

الرأی در پایان نوشت: مارتین دمپسی، یکی از مسئولان عالی‌رتبه پیشین آمریکا نیز قبل از آن گفته بود که از میان چهار هزار سرباز آمریکایی که در عراق کشته شدند هزار نفر از آنان را ایران کشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
۲
۰
اگر داعشیها آمریکایی باشند چی؟
پاسخ
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۰
مرگ بر امریکا
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۰
دولت شجاع باشد
امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
۴
۰
مرگ برامریکا مرگ بر اسراییل مرگ برال سقوط
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۱
۰
ما بیشتر از اینکه از امریکا بترسیم باید از این مجلس و دولت خودمان بترسیم که هر روز الم شنگه ای درست میکنند . گاهی حرفهایی میزنند که بیشتر باید در کتب غربی دنبال ان گشت تا مذهب شیعه . انگار همه مسخ شده اند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها