أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
رئیس مجلس در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ماهیت تجاوزگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی همواره تهدیدی برای بشریت و ملت‌های منطقه بوده و خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، فرا رسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت. متن کامل پیام تبریک لاریجانی به شرح زیر است:
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله
 
دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان
 
السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
 
خرسندم فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند دلاورمردان مقاومت اسلامی را در آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی صمیمانه به جنابعالی و ملت حماسه‌ساز لبنان تبریک و تهنیت گویم.  
 
پیروزی‌های متعدد مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی به روشنی نشان می‌دهد، تنها با همدلی، همبستگی و ایستادگی می‌توان به آرمان‌های بلند امت اسلامی در آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین دست یافت. ماهیت تجاوزگرانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی همواره تهدیدی برای بشریت و ملت‌های منطقه بوده و خواهد بود.
 
بی تردید، انسجام و وحدت گروه‌های مختلف لبنان، آینده روشنی را فراروی ملت غیور لبنان و مقاومت اسلامی رقم خواهد زد.
 
از درگاه خداوند قادر و متعال سلامت، سربلندی و سرافرازی روزافزون جنابعالی، رزمندگان مقاومت، دولت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت می‌نمایم.
 
علی لاریجانی
 
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها