أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۸۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
وزیر امور خارجه کشورمان در پست اینستاگرام خود به سخنان اخیر سید محمود نبویان نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدجواد ظریف پس از انتشار فایل صوتی منتسب به سید محمود نبویان نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود تنها به نوشتن یک بیت شعر اکتفا کرد و نوشت: "تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار    که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند".

سید محمود نبویان اخیرا در یک سخنرانی گفته است که ایران هسته‌ای‌اش را داد تا رابطه بانکی برقرار شود، اما رابطه بانکی برقرار نشده است و یک سال و نیم است که آنها اجرا نمی‌کنند و برای برقراری رابطه بانکی یک شرط جدید گذاشته‌اند و گفته‌اند به شرطی رابطه بانکی را برقرار می‌کنیم که حاج قاسم سلیمانی را به ما تحویل دهید و رفته‌اند تعهد این کار را به آمریکا داده‌اند و برگشته‌اند، به خدا قسم.

وی گفته است که وزیر (امور خارجه) مملکت رفته‌ است این تعهد (تحویل سردار سلیمانی) را به FATF (گروه مالی بین‌المللی) داده‌ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اینا ایران و ایرانی رو دو دستی تحویل کدخدا داده اند،تحویل حاج قاسم برا اینا که چیزی نیست وقتش برسه و بتونند خیلیها رو دو دستی تحویل کدخدا میدهند
پاسخ
زهرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
این ظریف ودوستاش خیلی گندازدن درموردکشورمون اینا خیلی کارها کرده اند یکی یکی داره رومی شه به قول آقای حسن عباسی:
روموشک هامونم می نویسیم مرگ براسراییل
توپوشک هامونم می نویسیم مرگ براسرایل
وامریکا
کم کم داره رومی شه هرچی پنهانی قرداد بستند این دولت باامریکا واسراییل نمونه اش هم سند٢٠٣٠است
که صحبت ازاون داغ دل ادم تازه میکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها