أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۲۸۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
به دلیل غلظت ریزگردها
فرماندار ریگان گفت: بر اثر غلظت ریزگردها در شهرستان ریگان وضعیت آن بحرانی است و تاکنون 32 روزه‌دار راهی مراکز درمانی شدند.

به گزارش پایگاه 598، امین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: ریزگردها که از حوالی صبح امروز در آسمان شهر ریگان پدیدار شده، مشکلات تنفسی برای شهروندان به وجود آورده است.

وی بیان داشت: ریزگردها همچنین موجب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان - چابهار شده است، بنابراین باید رانندگان در این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.

باقری تصریح کرد: به دلیل شدت غلظت ریزگردها کارکنان تمام اداره‌های شهرستان در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول خدمات‎رسانی به شهروندان ریگانی هستند.

وی وضعیت ریگان را بحرانی برشمرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

باقری عنوان کرد: همچنین نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس و امدادی در محور ترانزیتی ریگان چابهار در حالت آماده‌باش هستند.

فرماندار ریگان ادامه داد: به دلیل شدت غلظت ریزگردها احتمال مسدود شدن محور ریگان چابهار و ریگان ایرانشهر وجود دارد.

وی وضعیت 50 روستای ریگان را بحرانی اعلام کرد و ابراز داشت: نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به اهالی این روستاها اعزام شده‌اند.

باقری خاطرنشان کرد: بر اثر غلظت ریزگردها و گرمای شدید در شهرستان ریگان 32 روزه‌دار راهی مراکز درمانی شدند.

وی اذعان داشت: شهرستان ریگان دومین نقطه بعد از خوزستان است که به عنوان کانون بحران فرسایش بادی و ریزگردها در کشور به شمار می‌رود به همین دلیل اهالی این منطقه در بدترین شرایط آب و هوایی زندگی می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۰
۱
اقای روحانی دربرنامه تبلیغاتی خودگفته بود که مبارزه می کنیم باریزگردها بخصوص درریگان
پس چی شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها