أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۸۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: روزانه حدود ۱۰۰تن گوشت قرمز گرم از استرالیا و کشورهای آسیای میانه به کشور وارد می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید داوود موسوی افزود: روند واردات گوشت قرمز برای تأمین بازار ماه مبارک رمضان تسهیل شده است.   
 
وی افزود: گوشت های وارداتی با هماهنگی صورت گرفته میان وزارت جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اولویت در میادین میوه و تره بار تهران و فروشگاه های شهروند و افق کوروش تهران و کرج توزیع می شود.
 
موسوی افزود: گوشت قرمز وارداتی از استرالیا به صورت هوایی به کشور می رسد و قیمت توزیعش از قیمت گوشت وارداتی از کشورهای آسیای میانه بیشتر است.
 
وی گفت: گوشت وارداتی از استرالیا به صورت لاشه به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و در قطعه بندی به صورت شقه ران ۳۴ هزار تومان و شقه سردست ۳۲ هزار تومان عرضه می شود.
 
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: گوشت وارداتی از کشورهای آسیای میانه به صورت لاشه به قیمت هر کیلو ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان، شقه ران به ازای هر کیلو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان شقه سردست به ازای هر کیلو ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.
 
موسوی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، بر اساس نیاز هر استان از طریق دامپزشکی های استانها گوشت قرمز وارداتی آنها تأمین خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اگرشمادولت مردان قیمت گوشت قرمز بازارخودمان راکنترل کنید لازم نیست گوشت ٣٠هزارتومانی
به اندازه انبوه واردایران کنید
اونم درحالی که بیماری تب کنگو درهمه جا شیوع پیداکرده,
اخه اینم شد:
حمایت از تولید ملی ومصرف کننده
دولت محترم یازدهم ودوازدهم,
مردم روچی فرض کردین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها