أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۰۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
تایید صحت توییت رسایی توسط سخنگوی قوه قضائیه؛
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از افرادی که در دفتر آقای آشنا کار می‌کرده به جرم جاسوسی بازداشت شده است، گفت: هرکسی که به عنوان متهم دستگیر می‌شود با حکم قاضی، دادستان یا بازپرس دستگیر می‌شود و اگر برای بازجویی روزها یا هفته‌ها در اختیار وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد حتماً با نظارت قاضی بوده و بازجویی‌ها نیز زیر نظر قاضی است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حمید رسایی در کانال تلگرام خود نوشت: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و سیزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از افرادی که در دفتر آقای آشنا کار می‌کرده به جرم جاسوسی بازداشت شده است، گفت: هر کسی که به عنوان متهم دستگیر می‌شود با حکم قاضی، دادستان یا بازپرس دستگیر می‌شود و اگر برای بازجویی روزها یا هفته‌ها در اختیار وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد حتماً با نظارت قاضی بوده و بازجویی‌ها نیز زیر نظر قاضی است.

اژه‌ای اعلام کرد: می‌دانم فردی توسط وزارت اطلاعات در ارتباط با محل کار این آقا بازداشت شده است. تحقیقات در مراحل ابتدایی است و از بیان جزئیات معذورم.

حسام الدین آشنا در اسفند ماه سال قبل با طعنه زدن به منتقدان دولت، توییت کرده بود: نفوذگران اغلب در لباس خودی ظاهر می شوند و با تندروی و ارائه زمان بندی و برآورد نادرست از توان خودی و دشمن، ما را دچار اشتباه محاسباتی می کنند.

حمید رسایی هم در پاسخ به وی توییت کرد: خصوصا وقتی که برخی از این نفوذیها در لباس خودی در دفتر برخی از مشاوران نام آشنای مقامات عالی نفوذ می کنند.. خدا ر اشکر که سربازان گمنام هستند.

صفحه توییتر رسایی یک هفته قبل از انتخابات توسط توییتر قفل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
457
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
جاسوس و نفوذي در دفتر جناب آشنا كه خودشون كهنه كار وزارت هستند، بس عجيب و دردناك است!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها