أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۰۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه قم در حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تجمع کردند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، صبح امروز در پی اهانت رژیم آل خلیفه به روحانی مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، تجمع اعتراض‌آمیزی از سوی طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه در مدرسه زبان و فرهنگ اسلامی المهدی برگزار شد.

در این تجمع طلاب غیر ایرانی با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود مرگ بر آل خلیفه و مرگ بر اسرائیل به حمایت از عالم مجاهد بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم پرداختند.

در این تجمع حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ عبدالله دقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران ضمن تشکر از اقدام به‌موقع طلاب غیر ایرانی در حمایت از شیخ عیسی قاسم اظهار داشت» هنگامی‌که خانه شیخ عیسی قاسم را محاصره کردند ایشان بیرون آمده و رو به جوانان بحرینی کرده و فرمودند دشمنان می‌ترسند که رهبری شیعیان در بحرین جان تازه‌ای بگیرد.

وی بابیان اینکه رژیم آل خلیفه با تبعیت از آل سعود در حال از بین رفتن است، افزود: اقدامات این رژیم در کشتار شیعیان بی‌گناه قطعاً دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

همچنین در این تجمع آیت‌الله اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور و موسسه جامعه المصطفی با صدور پیامی سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها