کد خبر: ۴۲۳۰۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس از استعفاي سرپرست اين باشگاه و اختلافش با معاون وزير ورزش اظهار بي اطلاعي كرد.

به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: جعفر كاشاني درباره انتشار خبر استعفاي علي اكبر طاهري از سرپرستي باشگاه پرسپوليس بعد از صعود اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا، گفت: از اين موضوع بي خبرم و اطلاعي درباره آن ندارم. الان چند روزي است كه بيمارم و در منزل استراحت مي كنم.

وي در خصوص اينكه گفته مي شود علي اكبر طاهري با محمدرضا داورزني معاون وزير ورزش اختلافاتي دارد كه اين اختلافات منجر به استعفاي طاهري شده است، تصريح كرد: از اين مسئله هم بي اطلاعم و خبري ندارم.

رئيس هيات مديره پرسپوليس در ادامه با اشاره به پيروزي پرسپوليس مقابل لخويا و صعود به مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت: از اين بابت خوشحالم. آرزو مي كنم پرسپوليس به جايگاهي كه استحقاقش را دارد برسد. باشگاه دارد كم كم شكل مي گيرد و اميدوارم كه روند مديريتي تداوم داشته باشد.

كاشاني افزود: وزارت ورزش نهايت محبت را به ورزش داشته اند. اميدوارم شاهد بردهاي بيشتري باشيم. از بازيكنان هم تشكر مي كنم. ان شاءالله كه در مرحله بعد هم موفق باشند و هواداران را شاد كنند.

وي با بيان اينكه استراتژي پرسپوليس مقابل لخويا درست بود، تصريح كرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و بازيكناني مي دانند در چه تيمي بازي مي كنند.

رئيس هيات مديره پرسپوليس در پايان گفت: اميدوارم شرايط براي تداوم كار اين مديريت فراهم باشد. از مسئولان وزارت ورزش هم تشكر مي كنم كه توجه خاصي به پرسپوليس و پويايي فرهنگ در ورزش دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها