کد خبر: ۴۲۳۰۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سرمربي سابق استقلال خوزستان معتقد است اين تيم با توجه به شرايطي كه داشت آبرومندانه از ليگ قهرمانان آسيا حذف شد.

به گزارش پایگاه 598، ايسنا نوشت: عبدالله ويسي درباره مذاكراتي كه با نفت تهران براي قبول هدايت اين تيم انجام داده، اظهار كرد: صحبت‌هايي را با اين تيم انجام داده‌ام اما تكليف نفت هنوز مشخص نيست. فدراسيون فوتبال بايد كارهاي لازم را انجام دهد و زماني كه اوضاع مرتب شد مي‌توانم هدايت نفت را قبول كنم.

او درباره اين كه آيا با تيم ديگري مذاكره كرده است، گفت‌: پيش از مذاكره با نفت با چند تيم مذاكره كرده‌ام كه يكي از آنها تراكتورسازي بود كه حضور در اين تيم منتفي شد.

سرمربي سابق استقلال خوزستان كه به همراه اين تيم قهرمان ليگ پانزدهم شده بود، درباره حذف اين تيم از ليگ قهرمانان آسيا، گفت‌: استقلال خوزستان شكل خوبي را پيدا كرده است. بازيكنان اين تيم سه، چهار سال است كه در كنار هم بازي مي‌كنند و روند خوبي را هم طي كرده‌اند. اگر استقلال اوضاع و احوال خوبي داشته باشد حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند. آنها مانند تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و ذوب آهن به يك تيم قدرتمند تبديل شده‌اند و در فوتبال ايران صاحب عنوان هستند.

او ‌اضافه كرد: اگر مسئولان استان به اين تيم توجه كنند آنها مي‌توانند كماكان به روند موفقيت‌هاي خود ادامه‌ دهند. نبايد اجازه دهند استقلال خوزستان از هم پاشيده شود. آنها در آسيا خيلي خوب بازي كردند و آبرومندانه از اين مسابقات كنار رفتند.

ويسي درباره جدايي بازيكن و مربيان اين تيم از ابتداي فصل گذشته تا امروز گفت‌: مي‌دانم كه بازيكنان و مربيان اين تيم تصميم به جدايي دارند. واقعا حيف است كه استقلال به اين روز بيفتد. اميدوارم فكري به حال استقلال كنند. اين تيم هواداران خوبي دارد و زماني كه قهرمان شد سه، چهار ميليون نفر خوشحال شدند. بايد تصميم خوبي در استقلال گرفته شود.

سرمربي سابق اين تيم در واكنش به اين كه استقلال خوزستان در فوتبال ايران ريشه دوانده و بعد از قهرماني در مسابقات ليگ برتر بسيار بد است كه منحل شود، تاكيد كرد: بايد در استان از اين تيم حمايت شود و براي  آنها امكانات خوبي را فراهم كنند. مي‌دانم كه اوضاع مناسب نيست و تاكنون پولي را به بازيكنان نداده‌اند، هنوز من از اين تيم بدهكار هستم و اين براي استقلال  كه قهرمان ايران شده بسيار بد است. اميدوارم شرايط براي اين تيم مناسب شود.

او همچنين درباره اين كه گفته مي‌شود شايد استقلال خوزستان را بابت بدهي  منطقه آزاد اروند به خرمشهر منتقل كنند، گفت‌: اين جا به جايي در استان است و مشكلي پيش نمي‌آيد. همين كه اجازه ندهند از استان خارج شود بسيار خوب است.

ويسي در پايان در پاسخ به اين سوال كه  آيا مايل است بار ديگر هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد، گفت‌: اگر به استقلال كمك كنند مايلم هدايت اين تيم را بر عهده بگيرم به شرط اين كه از تيم و مجموعه حمايت كنند. الان كسي رغبت كار با استقلال ندارد چرا كه وضعيتش مشخص نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها