أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۲۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۱     ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
الهه منصوریان در پاسخ به پست اینستاگرام علی دایی، پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، الهه منصوریان قهرمان تیم ملی ووشوی با انتشار پستی در اینستاگرامش از علی دایی بابت پستی که برای خواهران منصوری منتشر کرده بود، قدردانی کرد و نوشت: سال ها قبل، غیرت، شجاعت، سخت کوشی و مردانه جنگیدن را به ما آموختی. آن روز را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم. روزی که تیم ملی فوتبال کشورمان بایکی از کشورهای همسایه مصاف داشت بازیکن تیم حریف از عمد خطای وحشتناکی روی یکی ازبازیکنان ما انجام داد و این خطا باعث جراحت و خونریزی شدید داخلی در او شد. اما او با وجود آن جراحت شدید با وجود اینکه جانش در خطر بود تا پایان مسابقه مردانه ایستاد و جنگید و یارانش را تن‌ها نگذاشت او تیم ملی کشورش را برجانش مقدم دانست. بعد از مسابقه او رابه بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار دادند از آن روز سال‌ها میگذرد، اما او از همان روز اسطوره و الگوی بسیاری از جوانان شد. او کسی نبود جز علی دایی فخر ورزش ایران و دیار دلاورخیز اردبیل و آذربایجان و بهترین گل زن جهان. پست اینستاگرامتان دلگرمی بزرگی بود. آقای علی دایی با تمام وجود می‌گویم سپاس و یاشاسین علی دایی یاشاسین اردبیل یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ایران بزرگ.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها