يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۳۲۰۶
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
پیش‌بینی‌ها برای روزهای آینده از رسیدن دمای برخی از مناطق استان خوزستان به دمای 50 درجه سانتی‌گراد و گاهی بیشتر از آن حکایت دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، با وجود اینکه در روزهای گذشته برخی از مناطق این استان شاهد حضور پدیده ریزگردها بوده‌اند از برخی از مناطق استان هوای مطبوع و کاهش دما گزارش شد.

با این وجود همچنان برخی از مناطق نیمه جنوبی و مرکزی استان شاهد حضور گرد و خاک بر جای مانده از روزهای گذشته هستند.

با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها برای هفته آینده حکایت از کاهش گاها 3 درجه دما حکایت دارد از اواخر وقت امروز تا اواخر هفته جاری نیز پیش‌بینی گرمای شدید شده است.

پیش‌بینی‌ها از رسیدن دمای برخی از مناطق استان خوزستان به دمای 50 درجه سانتی‌گراد و گاهی بیشتر از آن حکایت دارند که می‌طلبد شهروندان خوزستانی به منظور پیشگیری از قطعی برق و آسایش شهروندان در این ماه رعایت صرفه‌جویی را داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها