امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۳۲۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۳     ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تفکیک 3 وزارتخانه با تهیه لایحه‌ای در دولت خبر داد و گفت: براساس این لایحه سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت،‌ معدن و تجارت و ورزش و جوانان از یکدیگر تفکیک می‌شوند.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس، از تهیه سه لایحه در دولت برای تفکیک سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان خبر داد.

وی در ادامه افزود: بر اساس این لوایح نیز وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی؛ همچنین وزارتخانه صنعت،‌معدن و تجارت به دو وزارتخانه صنعت، معدن و بازرگانی و وزارت ورزش و جوانان نیز به وزارتخانه ورزش و سازمان ملی جوانان تفکیک و تبدیل می‌شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: از مدت‌ها قبل کار مطالعات مربوط به تفکیک این وزارتخانه‌ها در بخش کارشناسی دولت انجام گرفته و به منظور چابک‌سازی دولت و ا مور این وزارتخانه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و تسهیل در امور بازرگانی،‌ معادن، مسکن و جوانان اقدام به تهیه این لوایح شده است.

امیری با بیان اینکه تلاش‌مان بر این است که در اسرع وقت این لوایح را به مجلس تقدیم کنیم، گفت: در صورتی که این لایحه به تصویب مجلس برسد آقای روحانی کابینه دولت دوازدهم را براساس ساختار جدید وزارتخانه‌ها به مجلس تقدیم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی پس از دریافت این لوایح بررسی این موارد را در اولویت کاری خود قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عبدالله آزاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
هو الفتاح العلیم
آقای معاون محترم !!!
پس تکلیف سند چشم انداز و برنامه های پنجساله چه می شود ؟ مگر بنا نبود از فربه شدن دولت جلوگیری کرده و آنرا کوچک و چابک سازید ؟ سه وزارت خانه با پیشنهاد دولت فخیمه می خواهد بشود 5 وزارتخانه و یک سازمان ! این یعنی کلی هزینه بر گرده ملت گذاشتن ، حداقل سه وزیر حدود بیست معاون وزیر ، صدها مدیرکل و . . . به بدنه دولت اضافه می شود که هزینه های سرسام آوری را ایجاد خواهد کرد ایجاد ساختمان های اداری ، مهمانسرا ، مرکز تفریحی ، خرید خودرو ، تهیه لوازم اداری و هزاران هزینه دیگر که در حال حاضر و وضعیت کنونی اقتصاد کشور قطعاً کمر ملت را بیش از پیش خم خواهد کرد ، یادم به مثل معروف : آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی افتاد ، دولت قبل از ارائه این پیشنهاد ، تکانی به خود بدهد و کاری بکند و الا با افزایش نان خورهای دولت ، اتفاق خاصی برای مردم نخواهد افتاد فقط مالیات گرفتن ها بیشتر و سخت تر خواهد شد . این تذهبون ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها