أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۳۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
تعداد کمی از هواداران استقلال امروز با حضور جلوی وزارت ورزش و جوانان نسبت به سیاست های این وزارت خانه در فصل نقل و انتقالات اعتراض کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شده است که وزارت ورزش و جوانان اجازه نقل و انتقالات را از استقلالی ها گرفته است و این موضوع هواداران استقلال را  نگران کرده است. این اخبار از این موضوع حکایت دارد که تا تکلیف هیئت مدیره استقلال مشخص نشود این باشگاه نمی تواند فعالیتی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد، موضوعی که البته بسیار بعید است صحت داشته باشد.

سید رضا افتخاری در این مدت بارها شایعه ممنوعیت این باشگاه از فصل نقل و انتقالات را تکذیب کرده است ولی با این حال هواداران نگران استقلال همچنان تلاش می کنند مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان را تحت فشار بگذارند تا باشگاه بتواند با خرید بازیکنان با کیفیت در فصل نقل و انتقالات تیم قدرتمندی را روانه لیگ هفدهم کند.

بعد از پایان لیگ برتر پرسپولیس موفق شده منشا و شجاع خلیل زاده را جذب کند اما انفعال باشگاه استقلال هواداران این تیم را نگران آینده آبی ها کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها