يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۳۳۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۵     ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
کاپیتان و مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر کمکی از من بخواهند در خدمت استقلال هستم و تا شنبه آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که طی روزهای اخیر از جواد زرینچه به عنوان کاندیدای اصلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نام برده می‌شود حسن زمانی مدیرعامل آبی‌پوشان ظاهرا مذاکراتی با وی انجام داده و وی حتی امروز در گفت‌وگو با رادیو جوان مدعی شد تکلیف سرمربی تیم استقلال در نشست آینده هیأت مدیره بررسی خواهد شد.

خبرنگار فارس با جواد زرینچه کاپیتان و مربی سابق تیم استقلال تماس گرفت و در خصوص شایعه مدیرعاملی وی سؤال کرد که زرینچه پاسخ داد ان‌شاالله خیر است! من امیدوارم تصمیمی بگیرند که برای استقلال خوب باشد. فقط این را می‌توانم بگویم که زمان در حال از دست رفتن است و باید شرایطی فراهم شود که تیم به سرمنزل مقصود برسد.

وی افزود: استقلال وداع خوبی با فوتبال در فصل گذشته نداشت و من فقط امیدوارم هر تصمیمی توسط وزارت ورزش گرفته می‌شود به نفع باشگاه استقلال باشد نه یک شخص.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود حسن زمانی با وی برای مدیرعاملی باشگاه مذاکره کرده است، گفت: زمانی از افرادی است که علاقمند به تیم استقلال است و او دوست دارد استقلال پیشرفت کند. به نظرم اگر کسی از استقلال حمایت می‌کند نشانگر علاقه اوست. فرقی نمی‌کند آن شخص حسن روشن باشد یا علی جباری. ما دوست داریم استقلال به جایگاه واقعی خودش برسد. اگر از من کمک بخواهند در خدمتم و تمام توانم را می‌گذارم.

زرینچه در پاسخ به این سؤال که چرا شفاف در مورد مذاکرات با وی صحبت نمی‌کند، گفت: اجازه بدهید تا شنبه یا یکشنبه دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. من اگر در این زمینه حرفی نزنم، بهتر است.

وی در پایان گفت‌وگو در خصوص شکست تیم استقلال مقابل العین گفت: به نظرم رفتن و فکر کردن به آن نتیجه بازگشت به عقب است. آن مسابقه از نظر نتیجه فاجعه بود و ما هم نتیجه را از دست دادیم و هم بازی را. چیزی در آن مسابقه از استقلال دیده نشد و فکر می‌کنم همه ناراحتی هواداران به خاطر همین موضوع است. من نمی‌خواهم مثال بزنم اما برزیل 7 گل از آلمان خورد ولی فوتبال آنها کجا و فوتبال ما کجا. اصلا پرداختن به آن شکست وقت تلف کردن است و بهترین چیزی که می‌تواند به استقلال کمک کند این است که هر چه سریع‌تر هیأت مدیره جمع و جور شود تا استقلال با وضعیت ایده‌آل پا به فصل جدید بگذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها