يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۳۳۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
با قید دو فوریت
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره لایحه تفکیک وزارت‌خانه ها گفت: این لایحه با دو فوریت در جلسات قبلی دولت به تصویب رسید و امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و تقاضای دو فوریت برای آن کردیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره لایحه تفکیک وزارت خانه ها اظهار داشت: این لایحه با دو فوریت در جلسات قبلی دولت به تصویب رسید و امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و تقاضای دو فوریت برای آن کردیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود روز یک شنبه این لایحه اعلام وصول شده و در دستور کار مجلس قرار گیرد٬ این لایحه در راستای توجه به بازرگانی مسکن و بحث توجه ویژه به جوانان که مطالبه ای در ایام تبلیغات دکتر روحانی نیز بود٬ است.

امیری تصریح کرد: امیدواریم دو فوریت آن در مجلس تصویب شده و بلافاصله مجلس وارد جزئیات لایحه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: انشاالله اگر مجلس این لایحه را تصویب کند و شورای محترم نگهبان آن را تایید کند قاعدتا معرفی کابینه دولت دوازدهم از طرف رییس جمهور بر اساس ساختار جدیدی خواهد بود که مجلس پیشنهاد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها