أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۴۳۲
زمان انتشار: ۰۱:۵۹     ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
یک مشت آدم های سیاست زده، پیام میدن که آقا امنیت را جناحی نکنید، چرا توی این وضعیت دارین از روحانی و وزیرش انتقاد می کنین؟
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی در کانال تلگرامی اش نوشت: یک مشت آدم های سیاست زده، پیام میدن که آقا امنیت را جناحی نکنید، چرا توی این وضعیت دارین از روحانی و وزیرش انتقاد می کنین؟

اتفاقا ما هم همین را می گیم، ما مدعی هستیم که چرا امنیت را جناحی کردید؟

اون وقتی امنیت جناحی شد که یکی برای تخریب نیروهای نظامی، زد رو سینش و گفت من سرهنگ نیستم، حقوقدانم! یعنی سرهنگ بودن کار بدیه! مگر سرهنگها مسئول امنیت نبودن؟

اون وقتی امنیت جناحی شد که یکی برای تخریب عوامل برخورد با تروریستای منافق گفت، من قاضی نیستم، وکیلم! یعنی صدور حکم اعدام منافقین کار بدیه! مگر قضات انقلابی کار بدی کردن که حکم اعدام به داعشی های 29 سال قبل دادن؟

اون وقتی امنیت جناحی شد که توی میتینگهاتون شعار میدادین، توپ، تانگ، بسیجی دیگر اثر نداره! مگه بسیجی غیر از اینکه جونش رو گرفته کف دستش و امنیت رو آورده، کار دیگه ای کرده و میکنه؟

حالا بعد از این همه اتهاماتی که آقایان به نظام زده اند و در بازی با پایه های امنیت، کاسبی رای کرده اند، زمان پاسخ دادنشان است. ما این یقه را رها نمی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
آقا تو رو خدا بسه هر دو جناحو میگم مملکت به آرامش نیاز داره از حمله تروریستی هم میخواین کاسبی کنین بسه دیگه
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
آقای معاون اول رییس جمهورتان در مناظرات طرف عربستان را گرفت گویی وی معاون اول پادشاه عربهاست.
ایشان یعنی جهانگیر زیر گرفتن یک ایرانی توسط یک عرب مست وابسته به سفارت عربستان و کشته شدن 11 ایرانی در سقوط دکل که یکی از آنها دانشمند برجسته بود و لواط در فرودگاه جده با دو جوان ایرانی و کشته شدن 500 حاجی در منا را نادیده گرفت ولی جمع شدن عده ای ایرانی جلو سفارت تروریست پرور عربها را بد میداند.
ای لعنت بر انگلیس و عوامل او در ایران.
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
"جناحی کردن آن چیزی که مربوط به امنیت ملی کشور است خیانت است"
خیانت روزی اتفاق افتاد که به سپاه و توان موشکی ما، برای گرفتن چند رای بیشتر هجمه شد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها