أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۴۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
یادداشت میهمان؛
دکتر حسین صفدری
اینکه رهبر انقلاب، حوادث تهران را #ترقه_بازی عنوان میکنند و آن را بی تاثیر در اراده ملت می دانند و از سوی دیگر مساله ای همچون 2030 را مساله خیلی مهم و مرتبط با #استقلال کشور میدانند؛ بیانگر آن است که غفلتهای آنچنانی همچون 2030 ضرر ملی اش به مراتب بیشتر از یک حادثه تیراندازی است.

شهدا و مصدومان تهران مسلما ماجور اند اما اگر نیرنگ هایی همچون 2030 و نوشتن برنامه های اصلی کشور توسط چند نفر در یونسکو و هر جایی خارج از کشور بخواهد ادامه داشته باشد، دیگر دشمن نیازی به تیراندازی در خیابانها نخواهد داشت و اتفاقا اگر قرار است از طریق رعب و کشتار عده ای را بترساند و حذف کند با وجود 2030 و امثال آن همه نسل آینده عملا "مرعوب" و "از پیش حذف شده" در مقابل دشمن خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها