أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۳۷۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
نخست وزیر انگلیس ترکیب کابینه جدید خود را که با تغییرات گسترده ای نیز همراه نبوده است، اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: «ترزا می» نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه ترکیب کابینه جدید خود را که شاهد تغییرات زیادی نیز نبوده است اعلام کرد.

در همین راستا، ترزا می «دومیان گرین» وزیر سابق کار و بازنشستگی را به عنوان معاون اول خود برگزیده است. ضمن اینکه «دیوید گوک» وزیر خزانه داری به عنوان جانشین گرین تعیین شده و «دیوید لیدینگتون» نیز به عنوان جانشین «لیز تروس» عهده دار وزارت دادگستری شده است.

در همین حال «تروس» نیز سکان وزارت خزانه داری را برعهده گرفته است. علیرغم تمام انتقادات از «جرمی هانت» وزیر بهداشت انگلیس وی در مقام خود ابقا شده است.

همچنین «لیام فاکس» نیز به عنوان وزیر تجارت بین المللی باقی مانده است.

ترزا می دو روز پیش از این اعلام کرده بود که تغییرات زیادی را در وزارتخانه های اصلی ایجاد نخواهد کرد و در همین راستا فیلیپ هاموند به عنوان وزیر دارایی، بوریس جانسون به عنوان وزیر خارجه و دیوید دیویز به عنوان وزیر برگزیت در سمت خود ابقا شدند.

در همین حال «آمبر راد» به عنوان وزیر کشور و «مایکل فالون» به عنوان وزیر دفاع نیز به کار خود ادامه خواهند داد.

ناظران تغییرات اندک ترزا می در مناصب وزارتی را نشانگر ضعف دولت اقلیت محافظه کار می دانند.

این در حالی است که روزنامه ساندی تایمز با انتشار نتایج نظرسنجی های انجام شده اخیر اعلام کرد که حدود نیمی از مردم انگلیس خواستار استعفای ترزا می از پست نخست وزیری این کشور هستند.

گفتنی است که در جریان برگزاری انتخابات روز پنجشنبه انگلیس، حزب محافظه کار به رهبری ترزا می با شکستی سنگین مواجه شد و نهایتا این انتخابات منجر به تشکیل کابینه معلق شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها