امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۳۷۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه «داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست»، تاکید کرد: استکبار جهانی سرمایه‌های مادی و انسانی جامعه اسلامی را هدف قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در همایش هم‌اندیشی سران طوایف که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی و سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با تاکید بر اینکه داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست، اظهار کرد: استکبار جهانی دست روی نقطه‌ای گذاشته است تا سرمایه‌های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: داعش و استکبار جهانی توسط خود مسلمانان از بین بردن سرمایه‌های مادی و انسانی را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه«دشمن برای نفوذ در بین مردم و مسؤولان بسیار تلاش می‌کند که باید بسیار هوشیار باشیم»، به حملات تروریستی روز شنبه تهران اشاره و خاطر نشان کرد: داخل کشور ما این وحدت وجود دارد و این چند مورد حرکات تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

پاکپور تاکید کرد: در جنوب شرق کشور امنیت ما در مرزها توسط مردم تامین می‌شود و همین اقدام مورد هجوم دشمن قرار گرفته است؛ زیرا این کار سبب انسجام و وحدت بین مردم و مسؤولان شده و دشمن این را نمی‌خواهد.

وی همچنین بیان اینکه «مردم سیستان و بلوچستان با وحدت و انسجامی که دارند، از نا امنی در منطقه جلوگیری می‌کنند»، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابل دشمنان است.
 

فرمانده نیروی زمینی سپاه خطاب به سران طوایف تصریح کرد: اتحاد و انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب رسانده تا کسی نتواند در میان شما تفرقه ایجاد کند.
 

پاکپور در پایان با اشاره اینکه امنیت سیستان و بلوچستان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، گفت: مردم این منطقه همکاری بسیار خوبی با مسؤولان امنیتی در تامین امنیت دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها