أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۳۷۷۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
بازتاب مجازی حضور کارشناس لندن نشین در برنامه جهان آرا
حضور کارشناس لندن نشین موجی از واکنش‌های را در بین کاربران مجازی به همراه داشت؛ از یک سو عده‌ای به علیزاده هجمه وارد کردند و از سوی دیگر برخی کاربران با تمجید از انصاف این کارشناس، از رویه جدید برنامه جهان‌آرا تشکر کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه افکار، علی علیزاده، کارشناس سیاسی که در لندن زندگی می کند و عمدتا در شبکه های ماهواره ای به تحلیل مسائل سیاسی می پردازد، شنبه شب مهمان تلفنی برنامه جهان آرا از شبکه افق بود.

وحید یامین پور، مجری این برنامه پس از پایان اتمام این قسمت، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «آقای دکتر علیزاده را انسان مستقلی می دانم. با همه اختلاف نظرهایی که ممکن است با هم داشته باشیم ولی استقلال و انصاف او باعث می شود باب گفتگو مسدود نباشد.

برخلاف مدعیان آزادی بیانی که با دیدن گفتگوی من با ایشان زبان فحاشی شان بند نمی آید!

دقایقی بعد از اتمام برنامه با من تماس گرفت؛ گفتم مدعیان آزادی بیان دارند به شما بددهنی می کنند. گفتند مهم نیست، زمانی که جوانان دارند برای کشور جان می دهند تحمل فحش کار زیادی نیست.»

این اقدام برنامه جهان آرا و گفت و گو با کارشناسی که شاید بسیاری از عقایدش در تضاد با سیاست های صدا و سیما باشد، موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

حسین دهباشی، مستند ساز و مورخ معروف کشورمان در این باره نوشت: علی علیزاده روشنفکر باسواد و مستقلی است. می‌توان با نظرات او موافق/مخالف بود.امااینکه بخواهی جایی حرف نزند، از روی حسادت است یا استبداد رأی.

امیر سیاح از فعالان رسانه ای این توئیت را منتشر کرد: تبریک و خداقوت به جهان آرای پرمحتوا، جذاب، بصری، غافلگیرکننده و حاوی تصاویرناب تشکر که در این دوران سخت و تلخ، آبروی سیما شده اید.

امیر امیدی نژاد هم نوشت: حضورعلی علیزاده را در شبکه افق از تاثیرات آتش به ختیار بدانید. اتفاق جالب توجه و مبارک در رسانه بسته ما.

حلما سادات این توئیت را منتشر کرد: شاید یه تحلیلگرحزب اللهی نمیتونست ان قدردلچسب مفهوم  ترقه بازی که اقا فرمودند رو واسه قشر خاکستری باز کنه ولی علیزاده این کاروکرد!

پوریا فخرایی با انتقاد از رفتار برخی از اصلاح طلبانس نوشت: اصلاح‌طلبان حامی بازشدن دایره صدا‌وسیما هستند اما جوانانشان حضور علیزاده در یک برنامه را نقد و درباره حضور قوچانی درهمان برنامه سکوت می‌کنند

یگی از کاربران نیز نوشت: آقای علیزاده امیدوارم پرچمتو بالاتر از این ببینم در ادامه.

کاربری به اسم محمد نوشت: از اینکه این همه به یامین پور و صدا و سیما توهین کردن  معلوم می شه برنامه جهان آرا شبکه افق حتی بین توییتری‌ها هم پربیننده است!

سیدمحمد جواد نوشت: مملکته و وحید همه زورشونو زدن که تو این عملیات مجلسۀ اسمی از سپاه برده نشه. حتی گفتن ارتش جمع کرده. حالا موندم چجوری جمع میکنن  جهان آرا رو!

محسن نیز نوشت: یامین پور هم کار بلده ها، قشنگ می دونه چطوری آتیش بزنه به جون بعضی از این روشنفکرنماهای غرب زده .

سیدمصطفی آل هاشم این توئیت را باز نشر داد:آقای علیزاده در جهان آرا خیلی خوب تفکر توسعه دهه هفتاد رو نقد و جریان صحیح مقاومت رو مقایسه و تشریح کرد، تشکر بابت این واقع نگری.

مهتاشین نوشت: ظاهرا کانالای فتنه گر ازین گفتگوی غیرمنتظره علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن، در برنامه زنده جهان آرا ی شبکه افق خیلی ناراحتن.

بعضی همیشه انتقاد میکردند چرا تریبون صدا و سیما محدود به چند نفره اما حالا که دایره بازتر شده فحش میدن! این توئیتی بود که عماد رحیم پور باز نشر داد.

حساب کاربری سورنا نیز نوشت: مدعیان آزادی بیان وقتی گفت گوی زنده یامین پور و علی علیزاده را میبینند شروع به فحاشی می کنند اینها همان کسانی هستند که دم از ادب می زنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها