يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۳۷۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
عادل فردوسی‌پور برنامه «نود» را دوشنبه این هفته‌ از نزدیک‌ترین فاصله به تیم‌ملی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، الکساندر نوری - سرمربی ایرانی تبار تیم وردربرمن آلمان - امشب مهمان ویژه فردوسی‌پور در برنامه «نود» در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

عادل فردوسی‌پور اولین بار برنامه «نود» را از درون ورزشگاه آزادی زنده به روی آنتن خواهد برد. این برنامه امشب با موضوع تیم ملی و دعوت از اعضاء تیم ملی پس از بازی ایران و ازبکستان، کنار زمین فوتبال به روی آنتن خواهد رفت.

«نود» که پس از بازی ایران و ازبکستان به روی آنتن خواهد رفت، به عنوان ویژه برنامه صعود به جام جهانی تدارک دیده شده است. دکور «نود» در ورزشگاه آزادی هم توسط هومن اشکبوس طراحی شده است. «نود» امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ به روی آنتن می‌رود.

«نود» از پیش از عید استودیوی ثابتی نداشته و چند بار از واحد سیار و چندباری هم از استودیوی پرس تی‌ وی پخش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها