أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۲۴۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
روزنامه الرایه قطر روز چهارشنبه در پی تنش میان قطر و کشورهای حاشیه خلیج فارس با حمله به هیات علمای ارشد سعودی و خطبای مسجد الحرام، آنها را منافق خواند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم: به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این روزنامه قطری، شورای موسوم به "هیئة کبار العلماء" در عربستان را "هیئة کبار المنافقین" نامید و از دخالت دادن رویکردهای سیاسی در فتوا دادن برضد قطر، به شدت انتقاد کرد.

برخی از کاربران سعودی در حساب کاربری خود در "توییتر" حملات و هجمه های روزنامه قطری الرایه علیه هیات علمای عربستان را محکوم کردند.

در همین راستا، امیر خالد آل سعود در توییتی تحت عنوان "قطر علمای بزرگ را به نفاق و درویی متهم می کند"، گفت: قطر علمای عربستان را مورد حمله قرار می دهد، حال آنکه می گویند "قطر سلفی است".

کاربر دیگری به نام "بن خالد" نوشت: این همان کلماتی است که داعشی ها و القاعده بر زبان جاری می کنند، کسانی که شبکه الجزیره و قطر به منبری برای آنها تبدیل شده است. بن خالد افزود: قطر تلاش های بسیاری برای روی کارآمدن رژیم ها و سازمان هایی کرد که بساط هیات علمای ارشد سعودی را جمع کند اما هر بار شکست خورد.

"بن عباس" کاربر دیگری است که معتقد است: یکی از اهداف پروژه های نامناسب قطر سرنگونی هیات علمای سعودی و شناساندن سلفی ها و تروریست هایی چون قرضاوی، غنیم، الغریانی و المحیسنی می باشد.

کاربر دیگری به نام "مهجد" با متهم کردن قطر مدعی شد: هدف قطر از هجمه به عربستان "سرنگونی مرجعیت دینی سلفی سعودی است و این منظور یکی از مهمترین اهداف جمعیت اخوان المسلمین و مقامات در دوحه است".

وی گفت: هیج جای تعجبی نیست چراکه سرنگونی مرجعیت دینی سلفی سعودی است و این منظور یکی از مهمترین اهداف این گروه است.
 
روزنامه قطری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها