أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۰۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی از دیروز تلاش کردند با انتشار بریده عکس دیدار محمدباقر قالیباف با سرپرست جدید دانشگاه آزاد به القای دیدار دو نفره هاشمی و قالیباف دامن بزنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، منتخب اول شورای شهر تهران از مدتی پیش به دنبال ملاقات با شهردار کنونی تهران بود که برای او فرصت دیداری تعیین نشده بود. با این وجود رسانه‌های نزدیک به هاشمی رفسنجانی از دیروز تلاش کردند با انتشار بریده عکس دیدار محمدباقر قالیباف با سرپرست جدید دانشگاه آزاد به القای دیدار دو نفره هاشمی و قالیباف دامن بزنند.

این در حالی است که در حاشیه‌ دیدار قالیباف با سرپرست جدید دانشگاه آزاد و در نیم ساعت پایانی این دیدار 2 ساعته، محسن هاشمی موفق شود به عنوان معاون عمرانی دانشگاه آزاد با قالیباف گفتگو و درخواست‌های خود درمورد این دانشگاه را با وی مطرح کند. 

قالیباف / هاشمی

ساعتی بعد رفسنجانی با انتشار عکس بریده شده از این دیدار  که وی را در کنار قالیباف نشان می‌داد، انتقادهایی را نسبت به عملکرد شهرداری تهران منتشر کرد.

روزنامه شرق نیز با استفاده از عکسی مشابه از همین دیدار اینگونه وانمود کرد که در آن دیدار درخواست شغلی تازه برای قالیباف مطرح شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
اینا روی احمدی نژاد رو سفید کردن، بعد چند ساله اشتباهات احمدی نژاد رو چماغ کردن میزنن تو سر ملت
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
۰
۰
قالیباف در دلها واقعا جای داره
اگه ریس جمهور میشد روحانی و تیمشو لوله میکرد
انشاالله زنده باشه یک روز ریس جمهور ایران بشه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها