أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۱۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
روستوف اولین بازی اردوی آماده‌سازی اتریش را در غیاب ملی‌پوشان ایرانی‌اش با شکست به پایان رساند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم روستوف شب گذشته (جمعه) در بازی دوستانه رودرروی تریگلاو اسلوونی قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. گاژیچ در دقیقه 80 تنها گل بازی را به ثمر رساند. سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوشان ایرانی روستوف روسیه به دلیل عدم حضور در اردوی اتریش در این بازی غایب بودند.

روستوف از چند روز قبل اولین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را زیر نظر لئونید کوچوک، سرمربی جدید بلاروسی در اتریش آغاز کرد. این تیم با از دست‌ دادن چند بازیکن کلیدی خود از جمله ناواس، نوبوآ و یانان 6  بازیکن جدید را به خدمت گرفت. انتخاب سرمربی بلاروسی به خاطر کارنامه ضعیفش انتقاد شدید رسانه‌های روسی را به دنبال داشت و پیش‌بینی کردند روستوف پس از جدایی قربان بردیف و انتخاب کوچوک دیگر صلابت گذشته را نخواهد داشت.

سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی با روستوف قرارداد رسمی دارند اما هنوز وضعیت آنها برای همکاری با این تیم در فصل آینده لیگ برتر روسیه روشن نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها