يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۴۱۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
باشگاه استقلال در فصل جاری نقل‌وانتقالات اشتباهاتی را مرتکب می‌شود که فصل گذشته نیز از مدیران این باشگاه سر زده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه استقلال پس از جدایی کاوه رضایی برای اینکه از زیر فشار انتقادهای هواداران این تیم بیرون بیایند، سراغ داریوش شجاعیان، هافبک گسترش فولاد تبریز رفته‌اند، بازیکنی که دو فصل دیگر با تیمش قرارداد دارد. طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، استقلالی‌ها برای گرفتن رضایت‌نامه شجاعیان باید یک میلیارد و نیم بدهند و به طور حتم چیزی نزدیک به یک میلیارد هم رقم قرارداد شجاعیان با استقلال خواهد بود. در واقع جذب شجاعیان برای استقلالی‌ها هزینه‌ای بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان خواهد داشت.

مدیران استقلال بارها اعلام کرده‌اند که قصد ندارند با سر و صدا اسیر فضاسازی بازیکنان شوند، اما به نظر می‌رسد این خود آنها هستند که برای رقابت در نقل‌وانتقالات حاضر به پرداخت پول‌‌های نجومی شده‌اند. سال گذشته، استقلالی‌ها بارها با کاوه رضایی مذاکره کردند و در نهایت پس از اینکه با رقم یک میلیارد و 600 میلیون تومان این مهاجم را جذب کردند، خودشان را برنده نقل‌وانتقالات دانستند. زمان گذشت و پس از پایان فصل، رضایی خیلی راحت از استقلال جدا شد، چرا که قرارداد او با وجود پول زیادی که از استقلال گرفت، یک ساله بود.

اکنون هم استقلالی‌ها دوباره اشتباه سال گذشته را مرتکب شده و می‌خواهند با رقمی بسیار بالا بازیکنی را به خدمت بگیرد که بهای اصلی جابه‌جایی او شاید خیلی کمتر از مبالغ مطرح شده فعلی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها