أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۴۱۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
منابع بیمارستانی کلمبیا اعلام کردند در پی انفجار بمب در یک مرکز تجاری در بوگوتا دست‌کم 3 نفر کشته و 11 نفر زخمی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع بیمارستانی کلمبیا اعلام کردند در پی انفجار بمب در مرکز تجاری بوگوتا -پایتخت این کشور- دست‌کم 3 نفر از جمله یک فرانسوی کشته و 11 نفر زخمی شدند.

پیشتر «انریکه پنالوسا»، شهردار بوگوتا، اعلام کرده بود در حمله انفجاری در مرکز تجاری این شهر دست کم یک نفر کشته شد و 11 نفر زخمی شدند.

پنالوسا تصریح کرد یکی از کشته‌های این حمله در مرکز اندینو، یک زن فرانسوی 23 ساله است.

خوان مانوئل سانتوس، رئیس جمهور کلمبیا، ضمن محکوم کردن این حمله به رئیس پلیس ملی دستور داد در این مورد تحقیق کند.

بر اساس اطلاعات اولیه پلیس، این انفجار حدود ساعت 17 به وقت محلی (22 به وقت گرینویچ) در یکی از توالت‌های زنانه این مرکز تجاری، که در یک منطقه پرتردد خارجی‌ها قرار دارد، روی داد.

بر اساس بیانیه بیمارستانی که مجروحان به آنجا منتقل شدند، دو زن 27 و 31 ساله که ملیت آنها مشخص نیست، بر اثر شدت جراحات کشته شدند. این منبع تصریح کرد حال 4 نفر از زخمی‌ها نیز وخیم است.

ارتش آزادی‌بخش ملی کلمبیا -بزرگترین گروه شورشیان فعال در این کشور- مسئولیت چند حمله اخیر در بوگوتا را برعهده گرفت، اما اعلام کرد در انفجار سنترو اندینو در مرکز منطقه گردشگری پایتخت هیچ نقشی نداشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها